marți, 19 iulie 2011

Tort cadou cu trandafiri

Am facut un tort pentru mama unei doamne doctor foarte dragute de la mine de la servici.
A vrut sa fie verde, sa aiba trandafiri galbeni, sa fie in forma de cadou si sa fie in interior tiramisu.
Cam asa a iesit.Sper ca le-a placut gustul si aspectul.
La multi ani mamei tale Alina!!! (stiu ca ma citesti si sper ca mama ta a fost placut surprinsa de cadoul facut)

Si ca sa ma laud putin cu ce am primit va spun ca peste cateva zile e ziua mea si am primit cadou "in avans" o unealta de la Wilton cu care am reusit sa fac modelul pe acest tort. Este ceva ce mi-am dorit sa am si cineva la care eu personal tin foarte mult mi-a facut cadou acesta unealta.
Acel cineva este un om deosebit, un om care m-a ajutat de multe ori si care cu siguranta ma va mai ajuta.
Un om cu care am legat o prietenie frumoasa de cateva luni incoace. O persoana pe care eu o pretuiesc si o admir foarte mult.
Pacat ca nu o cunosc decat virtual, nu am avut ocazia sa ne vedem la o cafea:). Dar poate cine stie...ce ne rezerva viitortul:)
Persoana aceasta care mi-a facut cadou fara sa imi fie prietena , ruda sau orice altceva se numeste Giovanna .
Iti multumesc inca odata pentru bunatatea ta si pentru ca mi-ai facut cadou ceva ce imi doream sa am.

Niciun comentariu: