marți, 19 iulie 2011

Tort cadou-Sandra


Este sambata si am avut invitati la ziua de nastere a fiicei mele Sandra.
Am hotarat impreuna cu ea de mai mult timp modelul de tort pe care il vroia sa il fac. Si s-a decis asupra tortului cutie de cadou. L-am mai testat inainte dar nu am fost deloc multumita de rezultat (Aici).
Normal ca aveam emotii in legatura cu aspectul tortului, asa ca ieri m-am apucat sa-l construiesc.
L-am facut din piscoturi cu mousse din ciocolata si mousse de lapte condensat (tot alegerea ei a fost si crema) .
A fost mare tortul, fara pasta pe el avea 3.800, cu pasta depasea bine 4 kg nu l-am mai cantarit ca nu eram curioasa:)). A fost mare oricum, s-a mancat si a ramas si pentru maine cand mai am o familie invitata care nu a putut sa vina azi.
Pot spune ca sunt multumita de rezultat, i-a placut si ei, ceea ce ma bucura nespus. La sfarsitul zile m-a sarutat pe obraz si mi-a spus ca sunt cea mai buna mama din lume, cea mai buna bucatareasa si imi multumeste pentru ziua de azi!!!

Deci asa e tortul construit:
Acoperit cu pasta de zahar( reteta Giovanna si Petit Foury:)):

Aproape gata:
Cantam La Multi Ani:
Asteptam sa se stinga artificiul:)
Ce ziceti cum arata?
V-am facut pofta?

Va poftesc la o felie:))
Foarte bun!!!
Nu e asa?:))

Le multumesc din nou Giovannei ( Aici e blogul ei) si lui Petite Foury (Aici e blogul ei) care m-au ajutat cu sfaturi pentru a realiza acest tort minunat. Va multumesc fetelor!!!

Poza cu puii mei:
Impreuna cu sarbatorita!!!

Niciun comentariu: