marți, 19 iulie 2011

Tort gravida

Acest tort l-am facut pentru singura mea fina (pana cum) care mai e si gravidutza de cateva luni:))Asa ca la anul voi fi din nou nasa de botez (Doamne ajuta) , a treaia oara!!. As vrea sa botez si o fata ca doar baieti am botezat pana acum(doi) dar cum nu e dupa mine....mai am de asteptat putin pana aflu ce sex are viitorul meu finutz/a:)
Si pentru ca azi e ziua finei mele m-am gandit sa merg cu un tort la ea, ce model decat o gravidutza cu burtica , care nu are foarte multe luni inca, doar 3:)Asa arata tortul pentru ea, sper sa ii placa si sper totusi sa nu se uite pe net pana deseara cand o sa ajungem la ea cu tortul ca totusi vreau sa ii fac o surpriza dar si vroiam sa va arat ce am "muncit".Tortul e cu crema de ciocolata cu menta si cu crema de banane si iaurt cu banane...LA MULTI ANI FINA DRAGA, MULTA SANATATE SI FERICIRE ITI DORIM!!!!
SI ITI MAI DORIM SA AI PARTE DE UN BEBE SANATOS, CUMINTE SI FRUMOS!!:)

Un comentariu:

Bonjour spunea...

Ce "burtica" simpatica! Felicitari ptr tortm sarcina si nastere usoara destinatarei tortului.