luni, 18 iulie 2011

Tort pachet cadou-Andra

Pentru frumoasa mea nepoata Andra (fiica sorei mele) am facut azi un tort. A implinit varsta de 14 ani si a vrut un tort cadou (pachet) cu interior de ciocolata.
Asta e ceea ce am putut sa ii fac.
De la mine putere:) i-am pus si niste banane.... deorece mie personal imi place foarte mult combinatia ciocolata-banane.
Dar sa va arat si cum l-am facut.
Mai intai am facut un blat separat care se lasa la racit si apoi se taie in 3 parti egale. Se pregateste crema..depinde cu vrei sa fie interiorul. Se lasa si ea putin sa se intareasca.
Am luat o cutie de carton pe care am captusit-o bine cu folie alimentara si am inceput constructia tortului.
Mai intai am pus blatul pe fundul cutiei si l-am insiropat bine cu sirop caramel (zahar ars stins cu apa). Apoi am pus crema de ciocoala (mousse facut din ciocolata cu frisca) apoi am pus un rand de banane, apoi iar blat, crema banane, ultimul strat fiind blatul.
L-am dat la frigider pentru doua ore.
Dupa 2 ore l-am rasturnat pe un carton invelit in folie aluminiu.
Arata bine cu multa ciocolata nu?:)) Foarte...ciocolatos si deloc gretos !!! si l-am uns cu un strat subtire de unt pentru ca pasta sa nu se distruga.Apoi am acoperit tortul cu pasta din zahar ....si l-am decorat dupa bunul plac:)Cam asta a fost toata munca pentru tortul nepoatei mele.Doar decorul (de la scosul din frigider si uns cu unt) dureaza cam 2 ore...in cel mai fericit caz:) 2 ore si 30 minute...unele modele chiar si 3 ore:)
Dar imi place cand vad rezultatul final, asa ca orele nu mai conteaza:)
Asta e nepoata mea, La multi ani iubita, sa fii sanatoasa si fericita!!!
Va servesc si pe voi cu o felie foarte ciocolatoasa:)

Niciun comentariu: