luni, 18 iulie 2011

Tort poseta- Zi de nastere Sandra 2011

Fetita mea ..care defapt nu mai e fetita ca e fata in toata regula, adica domnisoara si-a serbat ziua de nastere cu colegii.  Ziua ei de nastere e in 8 iulie dar niciodata nu reuseste sa adune mai multi de cativa copii. Asa ca anul acesta daca tot face 14 ani am hotarat sa ii tin ziua de nastere la un spatiu de joaca unde sa se distreze, sa danseze sa manance si sa bea (suc) :)
Asa ca azi am serbat ziua ei in avans in special cu colegii de la scoala.
Tortul a fost o mare provocare pentru mine deoarece fiica mea a vrut o geanta cu cosmetice.
Si ca o mama buna si iubitoare cum sunt i-am pus visul in realitate si am realizat geanta
Tortul a fost un deliciu si pentru colegii ei care exclamau ca e un tort foarte bun:) (ceea ce bineteles ca ma bucura foarte mult). Iar copii s-au simtit si distrat de minune.
Asta e tortul, a vrut sa fie exclusiv de ciocolata:) cu fructe de padure.
Si sectiunea...
Si apetisanta felie.
 
 Sa fi sanatoasa draga mea, fericita si implinita.

Niciun comentariu: