luni, 18 iulie 2011

Tort Sf Ioan - La multi ani!!!

In primul rand incep aceasta poastare urandu-le celor care sunt Ioan- Ioana un calduros la multi ani, multe bucurii si fericire alaturi de cei dragi!!!!

In al doilea rand le urez si celor din familia mea un calduros La Multi Ani, multa sanatate si fericire.
Ai mei sunt multi Ioan-(a) :))

- sotul meu (Ioan)
- fiica mea (Sandra Ioana)
- fiul meu (Ioan Daniel)
- si mai e si socrul eu care e tot Ioan.

Si eu...o Marie intre ei:)))
Sa-mi traiti cu totii, va iubesc pe toti foarte mult.
Si ca sa le arat cat ii iubesc le-am pregatit un tort cu un model deosebit pe care il fac pentru prima oara si sunt foarte multumita de reultat, nu am gresit nici o linie si am mers drept cu toate:))
Se vede nu?:))
Tortul e cu mousse de ciocolata si mousse de fructe de padure, combinatia mea prefereta:))
I-am intrebat pe fiecare care e culoarea lor preferata si am facut trandafirii dupa preferentele fiecaruia (fiica mea roz, fiul meu verde, sotul meu negru).Asadar maine cine trece pe aici primeste si o felie de tort si una de pizza:))
La multi ani dragilor!!!
P.S. Poate de Sf Maria imi face si mie cineva vreun tort:)))

Niciun comentariu: