marți, 19 iulie 2011

Tort Thomas de iarna-Andrei

Am facut acest tort pentru un baietel foarte dragut. El se numeste Andrei, implineste 3 ani si e baiatul nasei fiului meu. Nasa fiului meu e fiica nasilor mei de cununie:) Nu e tare complicat nu?:)
Andrei isi serbeaza ziua de nastere impreuna cu verisorul lui David. Deci tortul e pentru doi baietei care isi serbeaza ziua de nastere impreuna.Tortul facut de mine va calatori vreo 60 km si va merge la Sovata. Sper sa fie drumul bun si sa nu fie gropi prea multe:))
Tortul l-am facut din fructe de padure in interior si in exterior are figurine din pasta de zahar si figurine de plastic.Mi-a placut sa decorez acest tort, mi se pare dragut si reusit. Plus ca e in spiritul sarbatorilor.
Eu le urez la multi ani celor doi baietei, sa creasca mari, sanatosi si sa fie fericiti.La multi ani dragilor!!!

Niciun comentariu: