luni, 18 iulie 2011

Tort Tweety- Dani

Am facut acest tort tot pentru fiul meu pentru a-si serba ziua de nastere la gradinita cu colegii.
Si-a dorit de ziua lui doua torturi, unul cu Batman, altul cu Tweety.Initial vroiam sa ii fac doar capul personajului dar apoi am realizat ca nu va ajunge pentru 20 copii si educatoare si am renuntat la idee si am decupat doar capul si l-am pus pe tort.Imi place foarte mult cum a iesit, imi place ca e viu colorat si foarte vesel.Copiii? Incantati peste masura de tort, de artificiu, de suc...au desenat fiecare pe o coala de hartie amintire pentru fiul meu.Si cu asta am terminat cu ziua de nastere a fiului meu care astazi, 17.01.2011 implineste 5 ani.
Va multumesc tuturor pentru urarile de bine pe care ni le-ati transmis...... pe toate caile:)

Niciun comentariu: