sâmbătă, 17 septembrie 2011

Tort cu haine de nunta

Parintii Adrianei implinesc 32 ani de la casatorie. Adriana s-a gandit sa faca cadou parintilor ei cu aceasta aniversare un tort tematic. Ideea a fost a ei, a vrut un tort simplu roz, cu o rochita de mireasa si un costum de mire + un buchetel de flori si o floricica pe costum.
Am incercat sa ii indeplinesc dorinta si a iesit ceea ce se vede.
Interiorul e blat insiropat cu sirop caramel, crema de ciocolata si mix de alune, nuci, migdale si stafide prajite.
Arata bine nu?:))
In ton cu acest eveniment m-am gandit sa imbrac si doua magdalene in pasta de zahar, unul e mirele, si una mireasa:)
 

  Dragute nu?

11 comentarii:

AdinA's Cakes spunea...

Foarte frumos ai realizat tortul,sugestiv pentru asa aniversare,bravo!Pupici!

Cristina spunea...

Foarte frumos tortul.

Livia spunea...

Imi place ideea, ti-a iesit tare bine!

Bianca spunea...

Multumesc fetelor.

giovanna spunea...

foarte frumos tortul. felicitari bianca!

sarah spunea...

foarte dragut ti-a iesit.ma intreb cu ai fi facut hainele mele de nunta :))
pupicei

Bianca spunea...

@Giovanna mersi.
@Sarah...pai imi trimiteai o poza si le faceam cumva:))

Sara & Miki spunea...

Minunate toate torturile, toate ideeile sunt ingenioase. Felicitari, pup!

Adela Zilahi spunea...

Foarte frumoasa idee! Foarte reusit tort! Pupicei!!!

Dan si Ionela Dumitru spunea...

Super idee, super tort.

Doinitza`s cakes spunea...

Ce rafinat arata,simplu si-n acelasi timp deosebit,imi place mult de tot