joi, 3 noiembrie 2011

Tort acoperis de casa

Acest tort a venit ca o gluma din partea unui cuplu pentru prietenul lor care s-a mutat la casa noua dar care nu are de gand sa se insoare:)
Poate tortul si inelul l-au facut sa se razgandeasca:)
Interiorul acestui tort a fost blat de cacao si vanilie si crema de iaurt cu bucati de visine.
Mi s-a cerut un tort acoperis de casa, care sa aiba scris pe o parte numele sarbatoritului, pe cealalata parte sa aiba un inel mare cu "diamante"colorate, pe laterale sa aiba usa si geam.
Asta mi s-a cerut, asta am facut. Imi place ce a iesit si sper ca i-a placut si sarbatoritului.

3 comentarii:

Liliana Toma spunea...

foarte reusit acoperisul!!!

AdinA's Cakes spunea...

Super tortul,imi place ca ai numai comenzi interesante!

giovanna spunea...

super fain!