joi, 2 februarie 2012

Tort 80 ani

Am avut o tema foarte grea... sa fac un model pentru un domn de 80 ani. Mi s-a parut intotdeuna aiurea sa pun flori pe un tort de barbati ca ..ei nu prea primesc flori asa ca misiunea mea a fost sa ma gandesc la un model de tort care sa nu aiba flori. Si ce model ar putea fi mai potrivit decat unul elegant cu funda?
Am ales eu culorile si am facut un tort pe fond alb cu buline negre. Vroiam ca acest tort sa iasa in evidenta pentru ca nepotii i-au facut cadou bunicului lor aceste tort asa ca am decis ca rosu e cea mai potrivita nuanta pentru acest tort.
Eu sunt foarte incantata de rezultatul obtinut si stiu sigur ca si persoana care mi l-a comandat a fost la fel. Sper ca bunicul sa fie surprins de gestul nepotilor si sa fie fericit si sanatos.
Interiorul a fost crema de vanilie cu multe fructe!!!

3 comentarii:

giovanna spunea...

simplu si frumos!

AdinA's Cakes spunea...

Super frumos!

Cris spunea...

O combinatie de culori care nu isi va pierde niciodata eleganta! Foarte frumos!