luni, 18 iulie 2011

Tort de ciocolata cu margarete

Astazi a fost ziua de nastere a bunicii sotului meu. Am mers cu mic cu mare sa o sarbatorim.
I-am dus si un tort facut de mine sa imi laude si dansa talentul meu nu demult descoperit :))
Asa ca am facut un tort pe care l-am conceput initial intr-un fel si a sfarsit in alt fel:)Dar rezultatul a fost pe masura asteptarilor, a fost si foarte gustos...si hai sa fiu "modesta" si frumos:)Asadar tortul e construit din 2 feluri de blaturi..unul cu cacao, altul normal. crema e mousse de ciocolata alba cu bucati si ananas si exteriorul e din ciocolata...multa ciocolata..va si spun cata...in jur la 800 g:)Dar merita bunica ca doar o data in viata face 82 ani nu?:)Pentru voi am adus si niste felii gustoase sa va faceti idee cam cum arata in interior:)
Din spate:)Din profil:)Din fata:)
La multi ani buna Nola!!!

Niciun comentariu: