luni, 18 iulie 2011

Tort tiramisu cu ciocolata si trufe

a href="http://1.bp.blogspot.com/_MwcZEteFLdQ/TTthYd_iwUI/AAAAAAAAFWA/YvGPQx3GyLc/s1600/100_5157.JPG" onblur="try {parent.deselectBloggerImageGracefully();} catch(e) {}">Si cum in ianuarie am 5 onomastici in familie iata-ma ca am ajuns si la a treia.
Este vorba de ziua de nastere a mamei mele care implineste frumoasa varsta de 63 ani.
M-am oferit eu sa ii fac tortul...nu ca nu ar stii.....doamne fereste ca oricand imi da lectii de retete:) doar ca vroiam sa il decorez eu....un decor ales de mine.Stiu ca nu ii place pasta asa ca am ales sa il decorez in frisca deoarece interiorul e tiramisu.Lateralele sunt de ciocolata si bomboane de ciocolata, in mijloc are trufe si trandafiri din pasta de zahar si bombonele presarate.
La multi ani iubita mama!!!

Niciun comentariu: